-
A Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház és a Zöld Misszió Csomagolásmentes Bolt közös nyereményjátékot hirdet!
-
Szombaton folytatódott a nagy sikerű Színházi Szombat – Családi Nap című rendezvény a Kecskeméti Nemzeti Színházban.
-
Február 4-én (pénteken) és 6-án (vasárnap) Vlagyimir Vlagyimirovics nagyherceg szerepében Nagy Sándor helyett Aradi Imre lesz látható. Megértésüket köszönjük!
-
Március 23-án este 6 órakor indul az új felolvasósorozat a Kecskeméti Televízióban. A Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház társulatának tagjai meséket, novellákat adnak elő, amelyeket a gyermekek és a felnőttek a helyi televízióban és a közösségi oldalakon nézhetnek meg.
-
„Elhagyott” könyvekre bukkanhatnak a szerencsések a következő hetekben teátrumunkban.
-
Augusztus 29-én tartotta a kecskeméti színház társulata Molière utolsó, s egyúttal az egyik legismertebb művének olvasópróbáját. A képzelt beteget október 6-ától láthatja a közönség Rusznyák Gábor rendezésében a Kelemen László Kamaraszínházban.
-
Kulisszajárás, koncertek, gyerekprogramok – idén is sokan választottak színházi programot a Múzeumok éjszakáján.
-
„Játék, a boldogság édes madara” –dalok, versek, jelenetek címmel NTP-RHTP-16-0013 tehetséggondozó program valósult meg a Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Móra Ferenc Általános Iskolájában a Színészek az Ifjúságért Alapítvány szervezésében.
-
Cseke Péter a fordított világról. Borzák Tibor riportja a Szabad Föld online
-
Komoly fegyvertény a kecskeméti Katona számára: az Örkény és a Thália együttműködésével létrejött nőNYUGAT újrafogalmazását a vidéki társulat házon belül, saját színészeivel is meggyőzően állította színpadra. Lénárt Ádám kritikája a Revizoronline kritikai portálon
-
A Nemzetközi Színházi Intézet hívta életre a Színházi Világnapot, amelyet először 1962-ben ünnepeltek. Minden évben a színházi világ egy jelentős személyiségét kéri fel az ITI, hogy fogalmazza meg üzenetét a színház művészei és a közönség számára. Legelőször Jean Cocteau szövege hangzott el több mint húsz ország színpadain. 2014-ben Brett Bailey, dél-afrikai drámaíró, díszlettervező, rendező fogalmazza meg gondolatait.